Nowy wygląd MSN.com - lepiej czy gorzej?

Nowy wygląd MSN.com - lepiej czy gorzej?

Nowy wygląd MSN.com - lepiej czy gorzej?
Krzysztof Bartnik
04.11.2009 18:05

Microsoft całkowicie przebudowuje portal MSN.com, a jego przedstawiciele prasowi rozpisują się o rewolucji i stworzeniu najlepszej strony startowej w całej sieci. Przyjrzyjmy się bliżej zaprezentowanemu projektowi. Ile jest prawdy w superlatywach wygłaszanych przez specjalistów od marketingu?

Microsoft całkowicie przebudowuje portal MSN.com, a jego przedstawiciele prasowi rozpisują się o rewolucji i stworzeniu najlepszej strony startowej w całej sieci. Przyjrzyjmy się bliżej zaprezentowanemu projektowi. Ile jest prawdy w superlatywach wygłaszanych przez specjalistów od marketingu?

Nowa wersja MSN.com charakteryzuje się dużą przejrzystością (jeszcze większą niż w przypadku nowych szat Gazeta.pl, które przypadły internautom do gustu). Ze strony głównej portalu wycięto ponad 50% dotychczasowych odnośników i znacznie uproszczono nawigację (wyszczególnione są jedynie najważniejsze sekcje). Na niemal każdym kroku wyróżniania jest także wyszukiwarka Bing.com, co w przypadku Microsoftu jest jak najbardziej zrozumiałe (to w końcu klucz do sukcesu firmy w sieci).

O ile nie mogę zarzucić grafikom pomysłu, tak niekoniecznie jestem przekonany do osiągniętego efektu. Na stronie brakuje dobrego oznaczenia linków, a dużo białego koloru powoduje, że  użytkownik może odnieść wrażenie braku treści (co niekoniecznie jest prawdą). Nowa wersja strony głównej MSN.com powinna zastąpić starą na początku przyszłego roku, dlatego jest jeszcze trochę czasu na poprawki i wsłuchanie się w sugestie użytkowników.

Co miesiąc MSN.com odwiedza blisko 100 milionów użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Przez pewien czas portal próbował swoich sił również w Polsce, jednak skończyło się tylko na połączeniu z Gazeta.pl (msn.gazeta.pl).

*Co sądzicie o nowej wersji MSN.com? Wyróżnia się na plus czy raczej nie wygląda zbyt ciekawie?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)