Last.fm ewoluuje w stronę last.TV

Last.fm ewoluuje w stronę last.TV

Last.fm ewoluuje w stronę last.TV
Gniewomir Świechowski
28.10.2009 10:23

Według branżowego serwisu MusicWeek last.fm rozbuduje swoją ofertę o wideo. Dowiedz się jak ma wyglądać last.tv.

Według branżowego serwisu MusicWeek last.fm rozbuduje swoją ofertę o wideo. Dowiedz się jak ma wyglądać last.tv.

Last.TV ma wystartować w styczniu. Oferta, dostępna online jak i w wersji do ściągnięcia na dysk, ma składać się głównie z materiałów wideo z odbywających się w Europie festiwali muzycznych. Na początku dostęp do nich ma być możliwy tylko przez główną witrynę last.fm.

Najprawdopodobniej last.fm będzie umieszczać odtwarzać reklamy przed i/lub po materiale wideo. Według The Next Web, oznacza to próbę zmiany modelu biznesowego i odejścia od statycznych reklam na rzecz wideo. Właściciel last.fm, medialny gigant CBS, szuka już sponsorów i reklamodawców.

Należąca do last.fm domena last.TV w tym momencie przekierowuje na adres http://lasttv.net, gdzie znajduje się będący w kompletnej rozsypce serwis, który ma sugerować materiały z YouTube, wybrane według naszych gustów muzycznych, zassanych z last.fm. Nie wiadomo jaka, jeśli w ogóle, będzie jego rola w projekcie last.TV.

Gdy udało mi się zmusić go do współpracy, wyniki nie były idealne, ale zachęcajcie. Sprawnie znalazł na YouTube dwa kawałki Cool Kids Of Death, jakieś śmieciowe wideo, które miało być zapewne teledyskiem Garbage, a na koniec spowodował, że zacząłem wątpić w umiejętności wokalisty She Wants Revenge, trafiając na jego występ na żywo z Late Show Davida Lettermana.

Jacka Kaczmarskiego i Queens of the Stone Age nie uświadczyłem, choć stanowią większość mojej historii wysłuchanej muzyki na last.fm.

Źródło: MusicWeek

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)