Gry w serwisach społecznościowych: ile można na nich zarobić?
Tworzenie gier dedykowanych użytkownikom serwisów społecznościowym jest świetnym sposobem na zarabianie prawdziwych pieniędzy, o czym doskonale wiedzą trzy zachodnie firmy-liderzy tej branży: Zynga, PlayFish i Playdom. Przyjrzyjmy się bliżej ich działalności oraz wynikom finansowym.
Tworzenie gier dedykowanych użytkownikom serwisów społecznościowym jest świetnym sposobem na zarabianie prawdziwych pieniędzy, o czym doskonale wiedzą trzy zachodnie firmy-liderzy tej branży: Zynga, PlayFish i Playdom. Przyjrzyjmy się bliżej ich działalności oraz wynikom finansowym.
Jak zarabiają wszystkie powyższe firmy? Najpierw zachęcamy jak największą liczbę osób do darmowego zapisania się do gry i zabawy, później (jak już się wciągną) pojawia się konieczność opłat za odblokowywanie niektórych funkcji czy dodatków. Kiedy gra się znudzi, wypuszczamy kolejną, opartą na podobnym schemacie. Trzeba przyznać, że Zynga, PlayFish i Playdom doszły w tym działaniu do perfekcji.
Źródło: TechCrunch