Google idzie na wojnę z Microsoftem

Google idzie na wojnę z Microsoftem

Untitled-1
Untitled-1
Andrzej Biernacki
19.10.2009 12:18

Google postanowiło poszerzyć swoją kampanię reklamową pakietu Apps na cały świat. Cel to pokazanie firmom, że produkt korporacji z Mountain View jest lepszy i tańszy od tego, co oferuje Microsoft.

Google postanowiło poszerzyć swoją kampanię reklamową pakietu Apps na cały świat. Cel to pokazanie firmom, że produkt korporacji z Mountain View jest lepszy i tańszy od tego, co oferuje Microsoft.

Obecnie platforma Google Apps ma 2 miliony klientów i 20 milionów użytkowników. Dostępna jest w 40 wersjach językowych, korzystają z niej firmy z ponad stu krajów.

Firma Erika Schmidta rozpoczęła w sierpniu kampanię, której celem było wypromowanie pakietu Apps. Na ulicach miast w USA pojawiły się codziennie zmieniane billboardy.

Teraz Google podjęło decyzję o rozszerzeniu akcji na inne kraje. Do Gmaila, Dokumentów czy Czytnika będą przekonywani klienci z Wielkiej Brytanii, Francji, Kanady czy Japonii.

Amerykańska korporacja skupia się na takich elementach jak niższe koszty, łatwiejsze aktualizacje, brak konieczności kupowania serwerów przez firmy. Zwraca uwagę na to, że wielu spółek nie stać na usługi Microsoftu w trakcie recesji.

Google chwali się również nowymi klientami - Koniką Minoltą czy Motorolą. Akcji towarzyszy wideo:

Gone Google - Global Campaign Preview

Najważniejszym celem giganta z Mountain View jest przekonanie korporacyjnych użytkowników, że pakiet Apps jest bezpieczny i oferuje wszystkie potrzebne funkcje. Oszczędza czas i pieniądze.

Dotychczas największym problemem Google była opinia menedżerów, że profesjonalne aplikacje muszą być drogie. Zastosowanie infrastruktury opartej na modelu chmury zmieniło jednak ten stan rzeczy.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)