iDon't - kampania nowego telefonu wymierzona prosto w iPhone'a

iDon't - kampania nowego telefonu wymierzona prosto w iPhone'a

droiddoes
droiddoes
Krzysztof Bartnik
19.10.2009 09:00

Wygląda na to, że iPhone wreszcie doczeka się poważnego konkurenta. Motorola, Verizon oraz Google (niezły zespół) postanowiły przerwać dobrą passę produktu Apple i wspólnie szykują się do premiery swojego nowego telefonu. Zaczęło sie od reklamy wymierzonej bezpośrednio w iPhone'a.

Wygląda na to, że iPhone wreszcie doczeka się poważnego konkurenta. Motorola, Verizon oraz Google (niezły zespół) postanowiły przerwać dobrą passę produktu Apple i wspólnie szykują się do premiery swojego nowego telefonu. Zaczęło sie od reklamy wymierzonej bezpośrednio w iPhone'a.

Spot zatytułowany iDon't punktuje po kolei wady telefonu Apple: brak prawdziwej klawiatury, brak możliwości korzystania z wielu aplikacji na raz, brak aparatu 5-megapikseli, brak indywidualizacji, brak widgetów, ograniczenia w tworzeniu aplikacji na iPhone, brak możliwości robienia zdjęć w ciemności, brak wymiennej baterii. Sporo się tego nazbierało, a cała wyliczanka kończy się na haśle* "Everything iDon't"*. Dopiero później pojawia się informacja, że Droid to potrafi.

Zobaczcie wideo:

O ile część argumentów jest trafiona, tak inne to zwyczajnie kwestia gustu (np. przewaga tradycyjnej klawiatury nad dotykową). Wsparciem dla powyższej reklamy jest też strona uruchomiona pod adresem DroidDoes.com, która koncentruje się na wymienianiu zalet nowego telefonu. Cały czas trwa też, zrealizowane w unikatowy sposób, odliczanie do premiery Droida (najprawdopodobniej 30 października).

Wśród osób, które miały okazję przez chwilę testować nowe dzieło koalicji Motorola, Verizon oraz Google, dominują same pozytywne opinie. To może być prawdziwy iPhone killer. Trzymamy rękę na pulsie.

iDon't - kampania nowego telefonu wymierzona prosto w iPhone'a

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)