Onet.pl partnerem przeglądarki Flock

Onet.pl partnerem przeglądarki Flock

flock
flock
Mateusz
15.10.2009 18:00

Praktycznie codziennie słyszymy o nowych wydarzeniach związanych z czołowymi przeglądarkami internetowymi. Tymczasem mało mówi się o tych, które nie są już tak popularne. Jedną z nich jest Flock 2.5, której partnerem został Onet.pl. Dzięki temu produkt został zintegrowany z wieloma serwisami należącymi do tego portalu.

Praktycznie codziennie słyszymy o nowych wydarzeniach związanych z czołowymi przeglądarkami internetowymi. Tymczasem mało mówi się o tych, które nie są już tak popularne. Jedną z nich jest Flock 2.5, której partnerem został Onet.pl. Dzięki temu produkt został zintegrowany z wieloma serwisami należącymi do tego portalu.

Aplikacja została oparta na silniku Mozilla. Docelowymi odbiorcami są osoby, które często korzystają z portali społecznościowych. Program wspiera bowiem takie witryny jak YouTube, MySpace, Twitter czy też Facebook. W przypadku tego ostatniego, jako jedyna umożliwia ona jednoczesne surfowanie po sieci i korzystanie z Facebook Chat.

Ułatwione jest także kontaktowanie się ze znajomymi posiadającymi profil w danym serwisie społecznościowym, ich podglądanie, a co najważniejsze - aktualizowanie swojego własnego konta.

Jak mówi Marcin Langowski, Dyrektor Operacyjny Społeczności w Grupie Onet.pl

Flock jest kolejnym przykładem otwartej i wieloplatformowej współpracy Onetu z największymi światowymi partnerami. Wspólnie możemy zaoferować produkt oparty o nowatorskie rozwiązania Flocka, który ułatwia korzystanie z wielu społecznościowych zasobów portalu.

Flock został również zintegrowany z wieloma usługami Onetu, w tym OnetBlog czy Ludzie.onet.pl. Ponadto dzięki niemu szybciej sprawdzimy pocztę, dodamy zdjęcie (np. do Flickr) lub opublikujemy wpis na blogu. Wszystko możemy zrobić bowiem z poziomu przeglądarki i nie ma potrzeby logowania się na stronę odpowiedniego serwisu.

Źródło: IDG

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)