Microsoft Office - jak uniknąć ciągłego przeinstalowywania plików

Microsoft Office - jak uniknąć ciągłego przeinstalowywania plików

microsoft-office
microsoft-office
Mateusz
01.10.2009 23:30

Osoby, które posiadają na jednym komputerze Microsoft Office 2003 i Microsoft Office 2007, na pewno wiedzą jak uciążliwe jest ciągłe doinstalowywanie plików, które wykonuje system podczas uruchomienia jednej z wersji wspomnianych wyżej pakietów biurowych. Kilka zmian w rejestrze powinno pomóc w pozbyciu się tego problemu.

Osoby, które posiadają na jednym komputerze Microsoft Office 2003 i Microsoft Office 2007, na pewno wiedzą jak uciążliwe jest ciągłe doinstalowywanie plików, które wykonuje system podczas uruchomienia jednej z wersji wspomnianych wyżej pakietów biurowych. Kilka zmian w rejestrze powinno pomóc w pozbyciu się tego problemu.

  1. Klikamy w przycisk Start, a następnie w pole Rozpocznij wyszukiwanie (w przypadku Windows XP: Start-> Uruchom). Wpisujemy regedit i wciskamy klawisz Enter.
  1. W otworzonym oknie klikamy dwa razy w HKEY_CURRENT_USER, a następnie Software, Microsoft, Office, 12.0 i Word. Odszukujemy Options - klikamy prawym przyciskiem i wybieramy opcję nowy, a następnie Wartość DWORD.
  1. W prawej części okna pojawi się napis Nowa wartość #1, którą zastępujemy formułą NoReReg. Teraz klikamy dwa razy we wpis, który właśnie stworzyliśmy. Otworzy się kolejne okno, gdzie w polu Dane wartości wpisujemy cyfrę 1 i klikamy OK. Następnie wyłączamy wszystkie okna i uruchamiamy ponownie komputer.
  1. Kiedy nasz sprzęt włączy się ponownie sprawdzamy czy nasze nowe ustawienia zostały poprawnie wprowadzone. Odpalamy więc jedną wersję Office'a, wyłączamy ją i uruchamiamy drugą. Jeśli wszystko zostało zrobione tak jak trzeba, to nie będziemy musieli ponownie instalować nowych plików.
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)