Flakmecz: Bramki za 14 tysięcy złotych

Flakmecz: Bramki za 14 tysięcy złotych

Flakmecz2
Flakmecz2
Grzesiek Powalski
29.09.2009 13:20

W ostatnią sobotę Reprezentacja Internautów w piłce nożnej zmierzyła się w meczu charytatywnym z Artystami. Obie reprezentacje zdobyły w sumie 14 bramek, co uszczęśliwi chyba najbardziej Paulinę Pruską, bo to właśnie jej przekazane zostaną pieniądze.

W ostatnią sobotę Reprezentacja Internautów w piłce nożnej zmierzyła się w meczu charytatywnym z Artystami. Obie reprezentacje zdobyły w sumie 14 bramek, co uszczęśliwi chyba najbardziej Paulinę Pruską, bo to właśnie jej przekazane zostaną pieniądze.

Jaki był wynik meczu? Artyści pod wodzą Olafa Lubaszenki pokonali Internautów 9:5. Firma Dotpay S.A., sponsor reprezentacji Internautów i całego meczu za każdego gola wypłaci 1000 złotych. Paulina otrzyma więc aż 14 tysięcy złotych!

Internauci przybyli do Warszawy z różnych rejonów Polski. Pierwsi zawitali Ślązacy, następnie osoby z Łomży i Krakowa. W samo południe rozpoczął się trening pod okiem Andrzeja Strejlaua. Adam Zygadlewicz, organizator Flakmeczu nie spodziewał się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania.

Flakmecz4
Flakmecz4

Na stadionie piłkarzy dopingowało około pół tysiąca osób. Tysiąc obejrzał zaś transmisję w Internecie. W promocję meczu włączyli się także blogerzy (Maciej Budzich z mediafun.pl wcielił się w rolę komentatora), prywatne firmy (Viren Bandhari ze skarpetkowo.pl zaopatrzył wszystkich w najlepsze getry) oraz twórcy programów (BestPlayer zmienił logo na Flakmecz).

Andrzej Poniński, prezes Dotpay S.A. twierdził, że po cichu liczył na więcej bramek. Uważa, że to szczytny cel, a pozytywne emocje, jakie towarzyszyły temu wydarzeniu przekonują, że organizatorzy i Internauci mogą zrobić jeszcze wiele dobrego. Internauci nie zamierzają poprzestać na tej akcji. Zapowiadają już, że chcą zagrać kolejny charytatywny mecz.

FLAKMECZ - Internauci vs. Artyści - charytatywnie dla Pauliny Pruskiej

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)