Google po raz kolejny zmieniło swoje logo

Google po raz kolejny zmieniło swoje logo

Mateusz
28.09.2009 17:30

Logo Google stało się już swego rodzaju legendą. Od wielu lat co jakiś czas firma zmienia je, aby uczcić ważne wydarzenie czy człowieka. Ostatnimi czasy zdarza się to coraz częściej, średnio raz na tydzień. Dzisiaj użytkownicy najpopularniejszej wyszukiwarki po raz kolejny nie zobaczą standardowego logo, lecz nawiązujące do pewnej znanej postaci pochodzącej z Chin.

Logo Google stało się już swego rodzaju legendą. Od wielu lat co jakiś czas firma zmienia je, aby uczcić ważne wydarzenie czy człowieka. Ostatnimi czasy zdarza się to coraz częściej, średnio raz na tydzień. Dzisiaj użytkownicy najpopularniejszej wyszukiwarki po raz kolejny nie zobaczą standardowego logo, lecz nawiązujące do pewnej znanej postaci pochodzącej z Chin.

W ciągu ostatniego miesiąca Google zmieniało stronę główną wyszukiwarki już kilkakrotnie. Szczególnie ciekawa była seria na pierwszy rzut oka poświęcona UFO. Sporo osób zastanawiało się jakie wydarzenie lub postać zainspirowało pracowników Mountain View. Dopiero po jakimś czasie okazało się, że chodzi o znanego pisarza - George’a Herberta Wells’a.

Dzisiejsze logo to oczywiście hołd złożony chińskiemu filozofowi Konfucjuszowi, który urodził się 28 września 551 r. p.n.e. Był to doskonały reformator i mówca, który słynie ze swoich znanych na całym świecie powiedzeń. Warto przypomnieć, że to już druga zmiana na stronie wyszukiwarki, która miała miejsce w ciągu ostatnich 24 godzin.

Wczoraj z okazji jedenastych urodzin firmy z Mountain View do nazwy widocznej na stronie dodano jedną literę L, co sprawiło, że w logo można było zobaczyć liczbę 11. Ciekawe na jaki pomysł pracownicy Google wpadną następnym razem. Dzisiaj najważniejszy jest Konfucjusz i to prawdopodobnie ostatnie nawiązanie do Chin w najbliższym czasie. Na uczczenie 60 rocznicy powstania Chińskiej Republiki Ludowej raczej nie możemy liczyć ;).

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)