Zrób kopie ważnych plików wprost na konto Gmail!
ADAM KACZMAREK • dawno temuSą pliki, które pewnie trzymasz, z powodu bezpieczeństwa, na dysku zewnętrznym. Jako e-dysku możesz użyć swojego konta pocztowego Gmail. Zobacz jak szybko i łatwo możesz to zrobić!
Jak to zrobić?
1. Najpierw pobierz aplikację Backup To EMail (znana także pod nazwą Send To GMail) z download.com lub sourceforge a następnie zainstaluj.
2. Zaraz po uruchomieniu programu otworzy Ci się okno z loginem i hasłem do konta Gmail. Uzupełnij te dane i kliknij OK.
3. Aplikacja umieści się następnie w zasobniku systemowym.
4. Po wprowadzeniu danych powinieneś zobaczyć takie okno. "Wszystko gotowe, kliknij prawym na dowolnym pliku/folderze i wybierz Backup to EMail".
Backup to EMail w akcji
1. Klikamy więc na dowolny plik/folder, klikamy na nim prawym przyciskiem myszy wybieramy Backup to EMail.
2. Czekamy na zakończenie procesu wysyłania.
3. Następnie zaglądamy do naszej skrzynki na GMailu i przenosimy emaile-kopie naszych plików np. do katalogu WAŻNE.
Konkluzja
Aplikacja pozwala na błyskawiczną kopię ważnych dla nas dokumentów. W wersji PRO dodatkowo istnieje możliwość szybkiej kompresji plików do archiwum ZIP, szyfrowanie czy wprowadzenie harmonogramu kopiowania. Więcej info o wersji PRO tutaj.
Źródło: HowToGeek
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze