Kominek vs. Blogvertising.pl

Kominek vs. Blogvertising.pl

Fot. Blogvertising
Fot. Blogvertising
Łukasz Jasiński
08.08.2009 15:20

Minęły dwa miesiące od ostatniego konfliktu Kominka z budyniem, a już mamy kolejną aferę. Tym razem "pod notkę" poszła Coca-Cola i serwis Blogvertising.pl. Czyżby platforma, która daje blogerom zarobić chciała ich wykorzystać?

Minęły dwa miesiące od ostatniego konfliktu Kominka z budyniem, a już mamy kolejną aferę. Tym razem "pod notkę" poszła Coca-Cola i serwis Blogvertising.pl. Czyżby platforma, która daje blogerom zarobić chciała ich wykorzystać?

Firma Coca-Cola zauważyła, że blogi mają potencjał i chciała na nich umieścić swoje reklamy. Pośrednikiem jest Blogvertising, który w umowie z Coca-Colą zobowiązał się do osiągnięcia takiego a takiego zasięgu, niestety nic z tego nie wyszło i zrobiła się afera.

Blogvertising przesłał do blogerów e-mail, a napisał w nim, że Coca-Cola wymaga, aby kampania była przedłużona o następne 4 tygodnie i to bez zwiększenia budżetu. Inaczej blogerzy nie dostaną wynagordzenia.

Nie dziwi fakt, że po tym e-mailu nastąpiło wielkie poruszenie wśród blogerów, a zaraz po tym wyjaśnienie od Blogvertising, że jednak każdy bloger dostanie pieniądze za kampanię.

Kominek poszedł jednak jeszcze dalej - zapytał Coca-Cole czy to prawda, że wymagała od blogerów przedłużenia za darmo kampanii na blogu.

Coca-Cola odpowiedziała błyskawicznie i okazało się, że nic o propozycji Blogvertising nie wiedziała i co więcej Dom Mediowy Starcom, który odpowiedzialny był za promocje Coca-Coli w sieci, nie wymagał przedłużenia kampanii o 4 tygodnie i nie był to warunek otrzymania wynagrodzenia.

Nie wiem jakie były warunki umowy pomiędzy Coca-Colą a Blogvertising, ale jedno jest pewne, że Blogvertising chciał wywiązać się z umowy kosztem blogerów dając im propozycję nie do odrzucenia - będziecie reklamować za darmo przez miesiąc inaczej nie dostaniecie w ogóle wcześniej zarobionych pieniędzy. Najgorsze jest to, że klient w tym przypadku Coca-Cola, nic o tym nie wiedział!

Miejmy nadzieje, że była to pierwsza i ostatnia tak wielka wpadka tej platformy i do teraz będzie ona traktować blogerów i reklamodawców poważniej.

Źródło: Kominek

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)