Wall Street Journal tworzy nową platformę biznesową
MATEUSZ • dawno temuThe Wall Street Journal od dawna zazdrościł sukcesu portalowi LinkedIn, który jest odwiedzany nawet 15 milionów razy w ciągu miesiąca i posiada ponad 40 mln użytkowników. Rozpoczęto więc pracę nad nowym projektem, który ma być sporą konkurencją dla tego portalu.
Pod koniec 2008 r. WSJ uruchomił WSJ Community, biznesową platformę społecznościową. Niestety nie odniosła ona sukcesu. Nie przestraszyło to jednak WSJ, który ma już nowy plan. W jego realizacji ma pomóc tworzony właśnie WSJ Connect - portal, który w przeciwieństwie do Community jest budowany przez zewnętrzną firmę — Slingshot Labs.
Slingshot Labs to firma należąca do News Corp. Od początku swojego istnienia zajmuje się przede wszystkim cyfrowymi produktami. Obecnie zatrudnia ok. 40–50 pracowników. Ich pierwszym projektem był Daily Fill, który pojawił się na początku br. Firma ta stworzyła również MySpace Events.
WSJ Connect ciągle jest w fazie planowania, jednak mówi się o tym, że projekt zyskał spore zainteresowanie. Portal ma oferować w zasadzie podobne funkcje jak LinkedIn. Wśród nich znajdą się fora biznesowe, oferty pracy, a także możliwość nawiązania kontaktów z przyszłymi współpracownikami.
Zobacz również: Gadżetomania.TV: D&D Neverwinter po polsku - Wywiad z autorami
Źródło: Techcrunch
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze