Mężczyźni tracą więcej czasu w YouTube niż kobiety

Mężczyźni tracą więcej czasu w YouTube niż kobiety

youtube-logo1
youtube-logo1
Andrzej Biernacki
30.07.2009 12:43

Mimo kryzysu stale zwiększa się liczba osób korzystających z sieciowych serwisów wideo. Coraz więcej ludzi przekonuje się do mobilnego dostępu. Panowie spędzają na oglądaniu klipów więcej czasu niż panie.

Mimo kryzysu stale zwiększa się liczba osób korzystających z sieciowych serwisów wideo. Coraz więcej ludzi przekonuje się do mobilnego dostępu. Panowie spędzają na oglądaniu klipów więcej czasu niż panie.

Ośrodek Pew Internet opublikował raport na temat aktywności amerykańskich internautów. Okazało się, że już 62% użytkowników sieci w USA ogląda wideo online. Nawet z serwisów społecznościowych korzysta mniej osób (46%).

Miłośnikami multimediów są przede wszystkim ludzie młodzi. Tutaj odsetek osób, które oglądają klipy wynosi 89% (kategoria wiekowa 18-29 lat). Rok temu było to tylko 72%. Pew ustalił także, że już co trzeci internauta miał okazję obejrzeć przez WWW pełnometrażowy film lub audycję telewizyjną.

Z tej grupy co czwarty podłączył swój komputer do telewizora i obejrzał klip na dużym ekranie. 14% zdecydowało się na wyświetlenie materiału wideo za pomocą telefonu komórkowego - jak widać tutaj jest jeszcze wiele do zrobienia.

Wśród najbardziej zaawansowanych użytkowników (zaglądających do YouTube praktycznie codziennie) więcej jest mężczyzn niż kobiet (23% do 15%). Wynika z tego niezbicie, że panowie częściej obijają się w pracy ;).

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)