Microsoft zamknął swojego Youtube Killera

Microsoft zamknął swojego Youtube Killera

Fot. SXC
Fot. SXC
Łukasz Jasiński
22.07.2009 08:30

Microsoft walczy chyba na wszystkich możliwych frontach i ze wszystkim. Rywalizuje z Apple na rynku telefonów komórkowych, a lada chwila ruszy Microsoft Mobile Marketpalce i sieć sklepów. Największa jednak wojna toczyła się dotychczas z Linuksem, ale w ciągu ostatnich kilku lat wyrósł mu nowy rywal - Google.

Microsoft walczy chyba na wszystkich możliwych frontach i ze wszystkim. Rywalizuje z Apple na rynku telefonów komórkowych, a lada chwila ruszy Microsoft Mobile Marketpalce i sieć sklepów. Największa jednak wojna toczyła się dotychczas z Linuksem, ale w ciągu ostatnich kilku lat wyrósł mu nowy rywal - Google.

To, że Microsoft przegrywa bitwę za bitwą widać gołym okiem. Bing i Google Search, choć Microsoft ma chyba największy udział w rynku wyszukiwarek od kilku lat. Office i Google Docs, a także Gmail i Hotmail czy Windows Mobile i Android, a nawet IE i Google Chrome, a już niedługo Windows i Google Chrome OS.

Wiedzieliście, że Microsoft walczył również z Youtube? Zaraz po kupnie Youtube przez Google Microsoft uruchomił własny serwis video, o którym mało kto słyszał. Klon YT nazywał się Soapbox i był częścią MSN Video... był bo właśnie Microsoft zamknął go z powodu nierentowności i braku popularności wśród internautów.

Microsoft przyznał się tym samym do kolejnej porażki po wyszukiwarce i poczty elektronicznej. A może to znak, że Microsoft powinien bardziej zająć się software i hardware niż Internetem?

Źródło: mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)