Przetestuj Office'a 2010 z laptopem od Microsoftu

Przetestuj Office'a 2010 z laptopem od Microsoftu

Przetestuj Office'a 2010 z laptopem od Microsoftu
Kamil Ciuksa
25.06.2009 11:00

Microsoft poszukuje studentów, użytkowników biznesowych oraz najzwyklejsze rodziny do nowego programu beta Office'a 2010. W ramach programu, użytkownicy dostaną laptopa na 6 miesięcy z zainstalowanym nowym pakietem biurowym od Microsoftu. Po czynnym udziale w testach każda osoba otrzyma również bezpłatną kopię Office'a 2010.

Microsoft poszukuje studentów, użytkowników biznesowych oraz najzwyklejsze rodziny do nowego programu beta Office'a 2010. W ramach programu, użytkownicy dostaną laptopa na 6 miesięcy z zainstalowanym nowym pakietem biurowym od Microsoftu. Po czynnym udziale w testach każda osoba otrzyma również bezpłatną kopię Office'a 2010.

Nowy program beta to część kampanii Microsoftu nazwanej "Historie z życia wzięte" w której osoby korzystające z Office'a 2010 będą opowiadały o tym jak w codziennym życiu pomaga im nowy pakiety biurowy Microsoftu. Najlepsze opowiadania zostaną wykorzystane w różnego rodzaju kampaniach reklamowych oraz marketingowych Office'a 2010.

Osoba, która zakwalifikuje się do programu beta otrzyma laptopa na sześć miesięcy z wersją beta Office'a 2010, dostęp do nowej webowej wersji pakietu biurowego, nielimitowane wsparcie techniczne, darmowe sieciowe szkolenia, każda osoba otrzyma również dostęp do specjalistycznego forum Office'a a na końcu, do rączek testera trafi bezpłatna kopia Office'a 2010.

Tester będzie zobowiązany do regularnego korzystania z pakietu biurowego, będzie musiał się dzielić również swoimi spostrzeżeniami na temat Office'a.

Niestety w chwili obecnej nowy program beta dostępny jest tylko dla osób mieszkających w USA, chociaż Microsoft nie zaprzecza, że może on zostać przeniesiony do innych państw.

Swoje wnioski można zgłaszać do 30 czerwca na stronie: Office 2010 Real Life Stories Nomination Form.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)