Ghostbusters - pierwsze recenzje i dużo gorsza jakość na PS3

Ghostbusters - pierwsze recenzje i dużo gorsza jakość na PS3

ghost-busters
ghost-busters
Michał Kowal
19.06.2009 13:15

Pogromcy duchów wracają. Tylko w grach. Głosu użyczyli wszyscy znani z oryginalnych filmów aktorzy, powraca znany doskonale humor (przynajmniej dla tych graczy, którzy wychowali się na Pogromcach Duchów). Czy to wystarczy, aby zrobić dobrą grę? Tak. Niestety znowu pojawiają się problemy z wersją na PS3...

Pogromcy duchów wracają. Tylko w grach. Głosu użyczyli wszyscy znani z oryginalnych filmów aktorzy, powraca znany doskonale humor (przynajmniej dla tych graczy, którzy wychowali się na Pogromcach Duchów). Czy to wystarczy, aby zrobić dobrą grę? Tak. Niestety znowu pojawiają się problemy z wersją na PS3...

Gra jest liniowa, krótka. Na szczęście ma w sobie to coś dzięki czemu wciąga i dobrze oddaje świat filmów.

[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=51674[/swf]

Gametrailers dał dobrą ocenę 7,6

Na gamerankings gra też trzyma się całkiem nieźle zbierając noty od 77% do 80% (zależnie od platformy).

Jak widać nie dostaliśmy wielkiego hitu, ale tytuł obok którego miłośnikom filmów i tak trudno będzie przejść obojętnie.

Niestety gra ma pewne problemy w wersji na PS3. Widać że Terminal Reality nie do końca poradziło sobie z architekturą maszynki Sony. W efekcie ta wersja gry ma dużo słabszą rozdzielczość niż wersja na Xbox'a 360. Widać to już na porównaniu z Gametrailers.

Gamezine.co.uk donosi, że gra:

  • na PS3 śmiga w rozdzielczości 960 na 540 pikseli. Nie jest to nawet rozdzielczość HD Ready! (łącznie daje to 518400 pikseli na ekranie)
  • na Xbox 360 dostajemy z kolei 1280 na 720 pikseli (łącznie 921600 pikseli na ekranie)

Możemy więc policzyć, że gra na PS3 wyświetlana jest jedynie w 56,25%  tego co możemy zobaczyć na konsoli Microsoftu.

Potwierdzają to zdjęcia. Wersja PS3 (wysoka rozdzielczość tutaj):

ghostbustersps3010
ghostbustersps3010

Wersja Xbox 360 (wysoka rozdzielczość tutaj):

ghostbusters360010
ghostbusters360010

Nie wierzę, że nie dało się osiągnąć tej samej jakości produktu na obu platformach. Na wyniku zaważył zapewne brak umiejętności ekipy Terminal Reality co niestety odbiło się na posiadaczach PS3.

Źródło: gametrailersGamezine

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)