Split/Second rozgrywka pełna wybuchów

Split/Second rozgrywka pełna wybuchów

splitsecond
splitsecond
Michał Kowal
08.06.2009 15:22

Z cyklu nie publikowane materiały E3 - gameplay i wywiad z twórcami Split/Second. O grze już się rozpisywałem. Był nawet nowy materiał z targów E3. Dziś więc już tylko uzupełnienie wcześniejszych wpisów - filmik z rzeczywistej rozgrywki i krótka rozmowa z twórcami gry. Zobaczcie jak w praktyce zakłada się na torze wybuchowe pułapki!

Z cyklu nie publikowane materiały E3 - gameplay i wywiad z twórcami Split/Second. O grze już się rozpisywałem. Był nawet nowy materiał z targów E3. Dziś więc już tylko uzupełnienie wcześniejszych wpisów - filmik z rzeczywistej rozgrywki i krótka rozmowa z twórcami gry. Zobaczcie jak w praktyce zakłada się na torze wybuchowe pułapki!

Najpierw wywiad:

[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=50791[/swf]

O czym jest mowa?

  • Split/second ma wnieść świeży powiew do ulicznych wyścigów. Od innych gier będzie go wyróżniała możliwość deformowania (i wysadzania otoczenia),
  • klasyczny hud został zminimalizowany do wyświetlacza pod samochodem,
  • samochody są zmyślone, ale wyglądają na potężne maszyny,
  • trasy i zadyma na nich wzorowane były na filmach akcji.

No i rozgrywka:

[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=50789[/swf]

Świetna praca kamery (wstrząsy podczas wybuchów, wychylanie na zakrętach itp.), ładna grafika i możliwość zabawy w ekipę rozbiórkową. Słodko.

Źródło: gametrailers

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)