Widzieliśmy już wideo porównanie możliwości CryEngine 3 w wersji dla konsol nowej generacji (filmik przypominam w pełnej wiadomości). Teraz czas na wypowiedź kogoś pracującego nad silnikiem w kwestii jego możliwości na dwóch konkurencyjnych platformach.
Widzieliśmy już wideo porównanie możliwości CryEngine 3 w wersji dla konsol nowej generacji (filmik przypominam w pełnej wiadomości). Teraz czas na wypowiedź kogoś pracującego nad silnikiem w kwestii jego możliwości na dwóch konkurencyjnych platformach.
Mark Atkinson, dyrektor technologii w Crytek, powiedział dla magazynu Edge, że obydwie wersje ich technologii (PS3 i X360) będą działały na poziomie detali od medium do high w wersji PC.
Jeśli gra będzie miała dużo shaderów będzie działać szybciej na Xboxe 360 - powiedział Atkinson. Jeśli jednak będzie wymagała większych obliczeń ze względu na fizykę i efekty cząsteczkowe, wtedy lepiej sprawdzi się na PS3.
Innymi słowy producenci stworzyli coś idealnego co nie tylko wyrwie nam szczęki i rzuci na podłogi, ale jeszcze będzie działać płynnie. Nie chcę psioczyć, ale nowe konsole nie są już tak znowu nowe i czy taki konsolowy Crysis na pewno będzie wyglądał i działał tak jak z mocnego PC? Oczywiście twórcy będą mówić, że tak bo to ich chleb. Pewnie jakby robili wersję dla Wii to też by powtarzali, że będzie na poziomie wysokich detali z PieCa.
Co Wy o tym sądzicie? CryEngine 3 skopie tyłek konsolowej konkurencji, czy będzie skakał jak królik?
Źródło: thesixthaxis