Nie wiem czy na mistrzostwa w roku 2012 mamy szansę wybudować wszystkie drogi, hotele i stadiony, ale mam nadzieję, że te ostatnie będą chociaż w ułamku tak ciekawe jak nowojorski stadion Citi Field odpicowany przez Sharpa.
Producent podpisał umowę na mocy której przeniesie murawę baseballistów w XXI wiek.
Nie wiem czy na mistrzostwa w roku 2012 mamy szansę wybudować wszystkie drogi, hotele i stadiony, ale mam nadzieję, że te ostatnie będą chociaż w ułamku tak ciekawe jak nowojorski stadion Citi Field odpicowany przez Sharpa.
Producent podpisał umowę na mocy której przeniesie murawę baseballistów w XXI wiek.
Sharp ma dostarczyć:
- 800 telewizorów LCD Sharp AQUOS,
- i jeden, 108 calowy panel do głównego holu.
Dodatkowo będą jakieś tam programy promocyjne szkolące młodych graczy baseballa, konferencje, poprawa komunikacji na stadionie i tak dalej, i tym podobne.
Ja cały czas mogę się tylko zastanawiać jak będą wyglądały polskie stadiony i czy na nich też znajdziemy kilkaset paneli informacyjnych HD... działających.