niezłe wideo: Psychoza i Nieugięty Luke w naprawdę brudnej wersji
Od dawna wiadomo, że reklama społeczna to gałąź marketingu, która owocuje często wybitnymi dziełkami. Tak jest i tym razem, a gdy rzecz dotyczy kina, musimy Wam to pokazać. Parę dni temu obchodziliśmy Światowy Dzień Wody, w tym roku pod hasłem "Wspólna woda - wspólne możliwości". Celem było uświadamianie jak ważne jest oczyszczanie i odzyskiwanie wody. Ciężko to zrobić lepiej (przekonać, nie oczyścić) niż dobrym spotem. Oto dwie genialne reklamówki: jak wyglądałyby klasyki filmowe - Nieugięty Luke i Psychoza, gdyby woda była brudna.
Od dawna wiadomo, że reklama społeczna to gałąź marketingu, która owocuje często wybitnymi dziełkami. Tak jest i tym razem, a gdy rzecz dotyczy kina, musimy Wam to pokazać. Parę dni temu obchodziliśmy Światowy Dzień Wody, w tym roku pod hasłem "Wspólna woda - wspólne możliwości". Celem było uświadamianie jak ważne jest oczyszczanie i odzyskiwanie wody. Ciężko to zrobić lepiej (przekonać, nie oczyścić) niż dobrym spotem. Oto dwie genialne reklamówki: jak wyglądałyby klasyki filmowe - Nieugięty Luke i Psychoza, gdyby woda była brudna.
Reżyserem spotów jest Max Joseph.
Źródło: getthebigpicture.net