niezłe wideo: Psychoza i Nieugięty Luke w naprawdę brudnej wersji

niezłe wideo: Psychoza i Nieugięty Luke w naprawdę brudnej wersji

psycho-shower-0311
psycho-shower-0311
Michał Matuszewski
25.03.2009 13:28

Od dawna wiadomo, że reklama społeczna to  gałąź marketingu, która owocuje często wybitnymi dziełkami. Tak jest i tym razem, a gdy rzecz dotyczy kina, musimy Wam to pokazać. Parę dni temu obchodziliśmy Światowy Dzień Wody, w tym roku pod hasłem "Wspólna woda - wspólne możliwości". Celem było uświadamianie jak ważne jest oczyszczanie i odzyskiwanie wody. Ciężko to zrobić lepiej (przekonać, nie oczyścić) niż dobrym spotem. Oto dwie genialne reklamówki: jak wyglądałyby klasyki filmowe - Nieugięty Luke i Psychoza, gdyby woda była brudna.

Od dawna wiadomo, że reklama społeczna to  gałąź marketingu, która owocuje często wybitnymi dziełkami. Tak jest i tym razem, a gdy rzecz dotyczy kina, musimy Wam to pokazać. Parę dni temu obchodziliśmy Światowy Dzień Wody, w tym roku pod hasłem "Wspólna woda - wspólne możliwości". Celem było uświadamianie jak ważne jest oczyszczanie i odzyskiwanie wody. Ciężko to zrobić lepiej (przekonać, nie oczyścić) niż dobrym spotem. Oto dwie genialne reklamówki: jak wyglądałyby klasyki filmowe - Nieugięty Luke i Psychoza, gdyby woda była brudna.

Reżyserem spotów jest Max Joseph.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)