Jak się okazuje Europejczycy lubią jednak tradycyjne podejście do treści oglądanych w telewizji i kinie. Badanie firmy Parks Associates wykazało, że ponad 80 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Francji posiadających szerokopasmowe łącze internetowe lubi jednak tradycyjne podejście do tej formy rozrywki (oglądanie filmu z DVD, wyjście do kina).
Są jednak i objawy zaufania dla nowych rozwiązań.
Jak się okazuje Europejczycy lubią jednak tradycyjne podejście do treści oglądanych w telewizji i kinie. Badanie firmy Parks Associates wykazało, że ponad 80 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Francji posiadających szerokopasmowe łącze internetowe lubi jednak tradycyjne podejście do tej formy rozrywki (oglądanie filmu z DVD, wyjście do kina).
Są jednak i objawy zaufania dla nowych rozwiązań.
Jednym z nich są filmy dostępne online. Badanie wykazało, że ponad 20% tych samych domostw skorzystało w przeciągu ostatniego pół roku z dostępności do programu telewizyjnego online. Według analizy wielu Europejczyków ogląda treści w sieci głównie ze względu na ich dostępność, zarówno legalną jak i nie.
Sprzedaż takich samych materiałów w sieci napotyka na Starym Kontynencie na spory opór ze strony odbiorców. Innymi słowy chętnie wydajemy pieniądze na kino i DVD, ale trudno nam zapłacić za cyfrową dystrybucję.
Jak jest w Waszym przypadku?
Źródło: widescreenreview • Wikimedia Commons