HHTimesheet skontroluje, ile kosztują wasze projekty
Na przestrzeni ostatnich paru miesięcy opisywałem tutaj kilka, jeśli nie kilkanaście, różnych narzędzi do organizacji prac w grupach. HHTimesheet jest kolejną tego typu aplikacją, jednakże zamiast zajmować się komunikacją pomiędzy członkami zespołu, podchodzi do tematu od strony logistyki i zaopatrzenia.
Na przestrzeni ostatnich paru miesięcy opisywałem tutaj kilka, jeśli nie kilkanaście, różnych narzędzi do organizacji prac w grupach. HHTimesheet jest kolejną tego typu aplikacją, jednakże zamiast zajmować się komunikacją pomiędzy członkami zespołu, podchodzi do tematu od strony logistyki i zaopatrzenia.
Przy pomocy HHTimesheet przydzielimy projekty i zadania do członków naszego zespołu lub pracowników. Każde zadanie można opisać za pomocą kilku wskaźników: kategorii, klienta dla którego jest wykonywane, ważności oraz budżetu. Powiedzmy, że przeznaczamy na projekt 1000 złotych, następnie przy zlecaniu poszczególnych zadań wchodzących w jego skład wpisujemy ich szacowany koszt, dzięki czemu możemy sprawdzić, czy przypadkiem suma nie przekroczyła zakładanego początkowo limitu.
Podstawową jednostką organizacji czasu w HHTS jest tydzień, więc trudno tu zaznaczać terminy indywidualnych spotkań - liczy się raczej ilość czasu, jaką przydzielimy członkom zespołu na poszczególne zadania.
HHTimesheet jest płatne - około 50 dolarów rocznie, jednakże poza dużą swobodą w nazywaniu wszystkiego według naszego widzimisię i pomocą w kontrolowaniu budżetu, aplikacja nie sprawia, że z nieba spada na nas słup światła, a ręka sama sięga po portfel aby wykupić roczną subskrypcję. Ot kolejne narzędzie, które niestety nie ma wszystkich potrzebnych funkcji i jest przydatne tylko w ściśle określonych warunkach.
Źródło: HHTimesheet