Zawirusowany przez strony tematyczne

Zawirusowany przez strony tematyczne

Zawirusowany przez strony tematyczne
Ireneusz Podsobiński
15.02.2009 10:00

Wiralny marketing to w dzisiejszych czasach nic nowego - wystarczy sobie przypomnieć jak rok temu na każdym kroku byliśmy bombardowani takimi wynalazkami w przypadku Mrocznego rycerza. Nie wszystkie strony są ciekawe, ale ostatnio ukazały się trzy, które zasługują na uwagę - przede wszystkim pomysłem, jak również interesującą zawartością. Sprawdźcie dalej we wpisie, co przygotowali dla Was marketingowcy od filmów Terminator: Ocaelenie, Surrogates i 2012.

Wiralny marketing to w dzisiejszych czasach nic nowego - wystarczy sobie przypomnieć jak rok temu na każdym kroku byliśmy bombardowani takimi wynalazkami w przypadku Mrocznego rycerza. Nie wszystkie strony są ciekawe, ale ostatnio ukazały się trzy, które zasługują na uwagę - przede wszystkim pomysłem, jak również interesującą zawartością. Sprawdźcie dalej we wpisie, co przygotowali dla Was marketingowcy od filmów Terminator: Ocaelenie, Surrogates i 2012.

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2009/02/skynet.jpg)

Na stronie Skynet Research możecie sprawdzić, jakie projekty robotów przygotowała firma Skynet. Oczywiście żaden z nich nie znajdzie się w filmie, ale ciekawie wiedzieć, co by mogło nam ułatwić życie, gdyby nie nastąpił Dzień Sądu.

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2009/02/surrogate.jpg)

Na stronie Choose Your Surrogate możecie stworzyć własnego zastępczego androida, jak również udać się w trójwymariową wycieczkę po firmie Virtual Self Industries.

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2009/02/2012.jpg)

The Institute for Human Continuity to instytucja, która ma zapewnić przetrwanie rasy ludzkiej po roku 2012. Sprawdź jakie są scenariusze katastrof, a nawet weź udział w loterii, która daje każdemu mieszkańcowi Ziemi równą szansę na przetrwanie.

Foto: Dual Digital

Źródło: Coming Soon

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)