Coca-Cola inwestuje w nowoczesne, ekologiczne opakowania. Wprawdzie swoich wyrobów na razie nie ma zamiaru przepakowywać, ale wspomoże prace nad tworzeniem nowych technologii opakowaniowych. Inne przedsiębiorstwa mogą nieźle na tym skorzystać.
Coca-Cola inwestuje w nowoczesne, ekologiczne opakowania. Wprawdzie swoich wyrobów na razie nie ma zamiaru przepakowywać, ale wspomoże prace nad tworzeniem nowych technologii opakowaniowych. Inne przedsiębiorstwa mogą nieźle na tym skorzystać.
Koncern przekazał 400 tys.$ na utworzenie centrum badawczo - rozwojowego przy Uniwersytecie w Michigan, które stanie się podjednostką College of Agriculture and Natural Resources. Ma stać się kuźnią pomysłów i rozwiązań, jak pakować lepiej, oszczędniej i bardziej ekologicznie. Ma też być platformą łączącą inżynierów, technologów, naukowców i praktykantów oraz przedstawicieli biznesu i zakładów produkcyjnych.
Interesująca inicjatywa - wiadomo, że w masie siła. Jeśli dodać do tego nie byle jaką wiedzę i przyzwoite pieniądze, z uniwersyteckiego centrum może wyjść niejedno znakomite opakowanie - w sam raz na miarę wymagających ekologicznie i ekonomicznie czasów.
Źródło: GreenBiz