Czego Bethesda nauczyła się robiąc Fallout 3?

Czego Bethesda nauczyła się robiąc Fallout 3?

Czego Bethesda nauczyła się robiąc Fallout 3?
Michał Kowal
31.01.2009 15:47

Gry uczą. Także wydawców. Podczas długiej pracy nad Fallout 3 Bethesda nauczyła się dwóch bardzo ważnych rzeczy. I bardzo dobrze. Przynajmniej przy produkcji kolejnej części nie popełniał starych, bardzo irytujących błędów. Wiecie już o co chodzi?

Gry uczą. Także wydawców. Podczas długiej pracy nad Fallout 3 Bethesda nauczyła się dwóch bardzo ważnych rzeczy. I bardzo dobrze. Przynajmniej przy produkcji kolejnej części nie popełniał starych, bardzo irytujących błędów. Wiecie już o co chodzi?

MTV multiplayer przeprowadził wywiad mailowy z Toddem Howardem, producentem wykonawczym Fallout 3.  Na pytanie czego Bethesda nauczyła się podczas prac nad Fallout 3 i jakie wnioski wyniesie z tego podczas produkcji Fallout 4 odpowiedź była krótka:

*Największa lekcja? Nie pozwól się grze skończyć i nie rób ograniczenia poziomu postaci - *odparł Todd.

W przypadku Fallout 3 oba problemy ma rozwiązać nadchodzące DLC. W przypadku Fallout 4 mam nadzieję, że obędzie się bez płatnych dodatków...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Robactwo w Fallout 3
Robactwo w Fallout 3
Michał Zieliński
Fallout 3 dostanie trofea
Fallout 3 dostanie trofea
Michał Zieliński
Komentarze (0)