Gry uczą. Także wydawców. Podczas długiej pracy nad Fallout 3 Bethesda nauczyła się dwóch bardzo ważnych rzeczy. I bardzo dobrze. Przynajmniej przy produkcji kolejnej części nie popełniał starych, bardzo irytujących błędów. Wiecie już o co chodzi?
Gry uczą. Także wydawców. Podczas długiej pracy nad Fallout 3 Bethesda nauczyła się dwóch bardzo ważnych rzeczy. I bardzo dobrze. Przynajmniej przy produkcji kolejnej części nie popełniał starych, bardzo irytujących błędów. Wiecie już o co chodzi?
MTV multiplayer przeprowadził wywiad mailowy z Toddem Howardem, producentem wykonawczym Fallout 3. Na pytanie czego Bethesda nauczyła się podczas prac nad Fallout 3 i jakie wnioski wyniesie z tego podczas produkcji Fallout 4 odpowiedź była krótka:
*Największa lekcja? Nie pozwól się grze skończyć i nie rób ograniczenia poziomu postaci - *odparł Todd.
W przypadku Fallout 3 oba problemy ma rozwiązać nadchodzące DLC. W przypadku Fallout 4 mam nadzieję, że obędzie się bez płatnych dodatków...
Źródło: MTV multiplayer blog