Heavy Rain - wywiad z reżyserem

Heavy Rain - wywiad z reżyserem

Szymon Adamus
13.12.2008 11:30

Mało jest gier, które pobudzają moje zainteresowanie tak bardzo jak Heavy Rain.

Swego czasu FAHRENHEIT pokazał, że gry mogą być tworzone w prawdziwy, filmowy sposób. Tamten tytuł poległ w moich oczach z powodu spapranego, za bardzo udziwnionego scenariusza (mówię o drugiej połowie gry, początek był rewelacyjny).

Mam nadzieję, że Heavy Rain będzie doskonalsze.

Mało jest gier, które pobudzają moje zainteresowanie tak bardzo jak Heavy Rain.

Swego czasu FAHRENHEIT pokazał, że gry mogą być tworzone w prawdziwy, filmowy sposób. Tamten tytuł poległ w moich oczach z powodu spapranego, za bardzo udziwnionego scenariusza (mówię o drugiej połowie gry, początek był rewelacyjny).

Mam nadzieję, że Heavy Rain będzie doskonalsze.

A musicie przyznać, że zapowiada się rewelacyjnie!

Pomijając oprawę audiowizualną ta gra zabija (póki co) klimatem i podejściem do tematu. Informacje Davida Cage'a, scenarzysty i reżysera gry, o 2000 stron scenariusza i miesiącach prac na planie napawają optymizmem. Być może wreszcie dostaniemy thriller w świecie gier z prawdziwego zdarzenia. Osobiście liczę na coś w klimatach *Siedem *Davida Finchera.

Baaaaardzo chciałbym też dostać naprawdę nieliniową fabułę z wyborami nieco bardziej skomplikowanymi niż tylko "dobro - zło". Wiadomo jednak jak z tym (zazwyczaj) jest w w grach. Nie robię sobie nadziei.

Premiera w przyszłym roku tylko na PS3 (zapowiada się niezły exclusive).

Źródło: GameTrailers

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)