XCOM: Enemy Unknown - strategia, której nie powinieneś się bać...
BENIAMIN DURSKI • dawno temuTen artykuł ma 3 strony:
Przeszłość
1994 rok to przełom i prawdziwa rewolucja w gatunku. Wtedy właśnie Ziemia potrzebowała ochrony przed kosmicznymi najeźdźcami. Dzielne oddziały XCOM uratowały nasz świat i zmieniły postrzeganie gier strategicznych do tego stopnia, że UFO: Enemy Unknown często powraca w zestawieniach najlepszych gier komputerowych, jakie kiedykolwiek powstały. Średnia ocen w serwisie zbierającym recenzje Gamerankings wynosi 93%, co jest wynikiem bardzo wysokim, ale całkowicie zasłużonym.
Nie wiem, czy pamiętacie ten tytuł, ale dla mnie to jest spora część dzieciństwa, kiedy wracało się ze szkoły i zasiadało na długie godziny przed komputerem, żeby tylko wykonać jedną dodatkową misję. UFO: Enemy Unknown to doskonałe połączenie gry strategicznej, ekonomicznej i taktycznej, które — można powiedzieć — zrewolucjonizowało gatunek, przynajmniej w moich oczach.
Zarys fabularny przedstawia się następująco. W związku z coraz częstszą obecnością UFO nad Ziemią powstaje tajna organizacja łącząca wszystkie największe kraje na świecie i mająca na celu powstrzymanie zagrożenia ze strony kosmitów. Zaczynamy od niewielkiej organizacji i małej grupy niewyszkolonych komandosów, a nasze cele to pokonanie niebezpiecznego wroga i uzyskanie jak najwięcej informacji o technologii, którą ten wykorzystuje.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze