Świat Killzone'a 2 wcale nie taki szary i brudny

Świat Killzone'a 2 wcale nie taki szary i brudny

Igor Chrustek
01.12.2008 17:57

Guerilla podniosła sobie wysoko poprzeczkę. Poprzez promowanie gry w nieuczciwy wobec fanów sposób, czyli pokazywanie renderowanych zajawek, twierdząc, że prezentowany filmik pochodzi wprost z samej gry oczekiwania względem drugiej części są bardzo wysokie. Większość graczy oczekuje produkcji, która, choćby pod względem graficznym, zbliży się do zajawki, którą możecie obejrzeć powyżej. Na nowszych trailerach widać wyraźnie, że akcja Killzone'a 2 została umiejscowiona w szarym i brudnym świecie ogarniętym wojną. Seb Downie, menedżer Guerilla Games ogłosił, że świat Killzone'a 2 to nie tylko opuszczone i zdezelowane magazyny, zrujnowane miasta i stare fabryki. W K2 pojawią się również, cytując, naturalnie piękne mapy.

Guerilla podniosła sobie wysoko poprzeczkę. Poprzez promowanie gry w nieuczciwy wobec fanów sposób, czyli pokazywanie renderowanych zajawek, twierdząc, że prezentowany filmik pochodzi wprost z samej gry oczekiwania względem drugiej części są bardzo wysokie. Większość graczy oczekuje produkcji, która, choćby pod względem graficznym, zbliży się do zajawki, którą możecie obejrzeć powyżej. Na nowszych trailerach widać wyraźnie, że akcja Killzone'a 2 została umiejscowiona w szarym i brudnym świecie ogarniętym wojną. Seb Downie, menedżer Guerilla Games ogłosił, że świat Killzone'a 2 to nie tylko opuszczone i zdezelowane magazyny, zrujnowane miasta i stare fabryki. W K2 pojawią się również, cytując, naturalnie piękne mapy.

Nie wiemy jeszcze, jak konkretnie mają prezentować się wspomniane levele. Z drugiej jednak nasuwa się pytanie: czy możemy się spodziewać otwartych miejscówek, gdzieś pośród kniei, lasów i strumyczków na modłę Halo? Przekonamy się już niebawem. Premiera gry została zapowiedziana na drugi miesiąc *2009 *roku.

Źródło: PSU

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)