Krytyczny błąd w Fable II

Krytyczny błąd w Fable II

Mateusz Gajewski
25.10.2008 10:19

Fable II dostało się ostro po dup*e. Nie dość, że na samym początku były spore zawirowania z trybem kooperacji (naprawiono wszystko patchem, ale co z ludźmi, którzy go nie mogą pobrać? - na pudełku jest przecież wymieniony tryb kooperacji, a bez patcha go nie ma!) to teraz na wierzch wypłynął kolejny babol. Na samym początku gry możemy się dość głupio zablokować, przez co nie będziemy w stanie dalej kontynuować rozgrywki!

Fable II dostało się ostro po dup*e. Nie dość, że na samym początku były spore zawirowania z trybem kooperacji (naprawiono wszystko patchem, ale co z ludźmi, którzy go nie mogą pobrać? - na pudełku jest przecież wymieniony tryb kooperacji, a bez patcha go nie ma!) to teraz na wierzch wypłynął kolejny babol. Na samym początku gry możemy się dość głupio zablokować, przez co nie będziemy w stanie dalej kontynuować rozgrywki!

Wszystko związane jest z zadaniem Monk's Quest. Jest to misja, w której musimy się udać do Oakfield, aby zamienić kilka zdań z opatem ze Świątyni Światła. Jeśli wejdziemy do świątyni i rozpoczniemy rozmowę z Opatem, a później opuścimy region przed skończeniem konwersacji, to znajdziemy się w niezłym dole. Questa nie będzie można wystartować ponownie, przez co cały tryb fabuły stanie w miejscu i nic nie da się zrobić (wyjście - załadować wcześniejszy stan gry).

Ja na szczęście z góry założyłem, że wysłucham wszystkich konwersacji, aby nie przegapić żadnego elementu fabuły i błędu uniknąłem. Lionhead radzi więc sumiennie wysłuchać rozmowy opata z naszym Bohaterem, podczas gdy oni zajmą się wrzuceniem na rynek odpowiedniego patcha niwelującego błąd.

Źródło: xbox360fanboy

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)