Przed dokonaniem zakupów, coraz częściej szukamy w internecie opinii na temat konkretnych przedmiotów. Uruchomiony został nowy serwisi społecznościowy Znam.to. Pozwala on na zamieszczenie recenzji i ocen różnych produktów, które mają być pomocne innym osobom planującym ich zakup.
Przed dokonaniem zakupów, coraz częściej szukamy w internecie opinii na temat konkretnych przedmiotów. Uruchomiony został nowy serwisi społecznościowy Znam.to. Pozwala on na zamieszczenie recenzji i ocen różnych produktów, które mają być pomocne innym osobom planującym ich zakup.
Można powiedzieć, że jest to kolejny serwis wpisujący się w trend "social shopinngu" - społecznościowych zakupów. Użytkownicy, którzy mieli kontakt, bądź też są posiadaczami określonych produktów, przedstawiają ich zalety i wady. W serwisie znajdują się informacje o przedmiotach takich jak np. sprzęt elektroniczny, odzież, książki, muzyka.
Wartość oceny danego produktu tak naprawdę zależy w dużym stopniu od tego, czy jest ona wystawiana przez kogoś, kto zna się na danej kategorii, czy nie. Użytkownik może ustalić, komentarze autorstwa jakich osób mają zostać pokazane.