Przykład serwisu Mash należącego do Yahoo dowodzi, że spore doświadczenie na rynku internetowym nie zawsze jest gwarantem osiągnięcia sukcesu przez dany startup. Tak jest właśnie w tym przypadku - Yahoo podjęło decyzję o zamknięciu serwisu społecznościowego Mash.
Przykład serwisu Mash należącego do Yahoo dowodzi, że spore doświadczenie na rynku internetowym nie zawsze jest gwarantem osiągnięcia sukcesu przez dany startup. Tak jest właśnie w tym przypadku - Yahoo podjęło decyzję o zamknięciu serwisu społecznościowego Mash.
Mash powstał jako konkurent dla Facebook.com i MySpace, pozwalając na dodawanie różnego rodzaju modułów na stronie swojego profilu. Użytkownicy Masha mogli personalizować strony tak aby spełniały one ich oczekiwania.
Historia Mash była bardzo krótka - start nastąpił we wrześniu ubiegłego roku. Jednak serwis ten cieszył się bardzo znikomym zainteresowaniem ze strony internautów. Najprawdopodobniej była to wina mało zdecydowanych działań promocyjnych ze strony Yahoo.