Google Insights for Search - analiza słów kluczowych

Google Insights for Search - analiza słów kluczowych

Paweł Cebula
07.08.2008 12:00

Google stale pracuje nad rozwojem wielu usług - tych popularnych i tych mniej, w tym Google Trends. Jeśli ktoś nie wie, to serwis ten pozwala na śledzenie popularności danych fraz w wyszukiwarce Google. Wczoraj z kolei udostępniono jeszcze bardziej zaawansowane narzędzie Google Insights for Search

Google stale pracuje nad rozwojem wielu usług - tych popularnych i tych mniej, w tym Google Trends. Jeśli ktoś nie wie, to serwis ten pozwala na śledzenie popularności danych fraz w wyszukiwarce Google. Wczoraj z kolei udostępniono jeszcze bardziej zaawansowane narzędzie Google Insights for Search

Aby rozpocząć korzystanie z tej usługi, wystarczy wpisać określone słowa kluczowe, które nas interesują, w zamian Google Insights for Search, przedstawi wykresy popularności wyszukiwanych słów kluczowych w ujęciu wielu kategorii, okresu czasu, lokalizacji z której były wyszukiwane, czy powiązanych słów.

Dzięki czemu możemy sprawdzić wzrost (lub spadek) popularności danej frazy na obszarze konkretnego kraju - na przykład fenomen wzrostu popularności Barracka Obamy w Stanach Zjednoczonych, na przełomie kilku lat.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)