Google Insights for Search - analiza słów kluczowych
Google stale pracuje nad rozwojem wielu usług - tych popularnych i tych mniej, w tym Google Trends. Jeśli ktoś nie wie, to serwis ten pozwala na śledzenie popularności danych fraz w wyszukiwarce Google. Wczoraj z kolei udostępniono jeszcze bardziej zaawansowane narzędzie Google Insights for Search
Google stale pracuje nad rozwojem wielu usług - tych popularnych i tych mniej, w tym Google Trends. Jeśli ktoś nie wie, to serwis ten pozwala na śledzenie popularności danych fraz w wyszukiwarce Google. Wczoraj z kolei udostępniono jeszcze bardziej zaawansowane narzędzie Google Insights for Search
Aby rozpocząć korzystanie z tej usługi, wystarczy wpisać określone słowa kluczowe, które nas interesują, w zamian Google Insights for Search, przedstawi wykresy popularności wyszukiwanych słów kluczowych w ujęciu wielu kategorii, okresu czasu, lokalizacji z której były wyszukiwane, czy powiązanych słów.
Dzięki czemu możemy sprawdzić wzrost (lub spadek) popularności danej frazy na obszarze konkretnego kraju - na przykład fenomen wzrostu popularności Barracka Obamy w Stanach Zjednoczonych, na przełomie kilku lat.