Firma Real Networks widząc jak ogromną popularnością cieszy się iTunes (iTunes sprzedał 5 miliardów utworów!) postanowiła ugrać swoją część rynku walcząc ze sklepem Apple. Głównym atutem Rhaspody ma być oferowanie muzyki bez zabezpieczeń DRM - iTunes po zrezygnowaniu z tych zabezpieczeń zanotował dość znaczący wzrost sprzedaży.
Firma Real Networks widząc jak ogromną popularnością cieszy się iTunes (iTunes sprzedał 5 miliardów utworów!) postanowiła ugrać swoją część rynku walcząc ze sklepem Apple. Głównym atutem Rhaspody ma być oferowanie muzyki bez zabezpieczeń DRM - iTunes po zrezygnowaniu z tych zabezpieczeń zanotował dość znaczący wzrost sprzedaży.
Jednak to nie wszystko - umowy podpisane z MTV, Yahoo a nawet Verizon mają sprawić, że nie będzie to tylko kolejny sklep muzyczny, a coś więcej, zwiększając tym samym atrakcyjność swojej oferty - bo to właśnie ten czynnik (a także cena) będą decydujące dla użytkownika przy wyborze iTunes czy Rhaspody.