Kane's Wrath łatwiejszy na konsoli
IGOR CHRUSTEK • dawno temu
Serwis Videogamer przedyskutował z producentem gry Command & Conquer 3: Kane's Wrath, Jimem Vessellą dość kontrowersyjną kwestię. Naszą ideą jest, aby gracz przeszedł całą kampanię nie będąc przy tym sfrustrowanym — powiedział Jim. Ale o co chodzi? Poziom trudności w grze, w wersji na Xboksa 360, został obniżony w stosunku do wersji na PC. Wszystko dlatego, by gracze konsolowi mogli czerpać więcej przyjemności z grania.
Staraliśmy się lekko zmodyfikować poziom trudności w wersji na X360 po to, by gra nie była zbyt trudna dla graczy konsolowych - Vessella dolał oliwy do ognia. Dyskryminacja graczy posiadających next-geny? Wersja na Xboksa 360 dla ludzi ułomnych? Takie myśli nasuwają się po przeczytaniu komentarza na jaki zdobył się Jim podczas omawiania problemu. Z drugiej strony RTS'y na konsolach cechują się mniej intuicyjnym (niż PC'towe) sterowaniem i cięższym w obsłudze interfejsem.
Źródło: n4g
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze