Twórcy plakatu promującego najnowszy film braci Coen, szpiegowski komediodramat Burn After Reading, sięgnęli do stylistyki znanej z prac Saula Bassa. W ten sposób powstało dzieło przypominające koncepcją artystyczną znakomite plakaty Anatomii morderstwa, Zawrotu głowy czy Złotorękiego. Mi osobiście bardzo się podoba. Ciekawe, na ile plakat oddaje klimat filmu.
Twórcy plakatu promującego najnowszy film braci Coen, szpiegowski komediodramat Burn After Reading, sięgnęli do stylistyki znanej z prac Saula Bassa. W ten sposób powstało dzieło przypominające koncepcją artystyczną znakomite plakaty Anatomii morderstwa, Zawrotu głowy czy Złotorękiego. Mi osobiście bardzo się podoba. Ciekawe, na ile plakat oddaje klimat filmu.
W obsadzie obrazu znalazły się same gwiazdy m.in. George Clooney, Frances McDormand, John Malkovich, Tilda Swinton i Brad Pitt. Burn After Reading będzie miał swoją premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, a w amerykańskich kinach pojawi się już 12 września.
Streszczenie filmu i jego zwiastun znajdziecie w naszym newsie sprzed trzech tygodni.
Źródło: Cinematical.com
Foto: Focus Features