CMO inwestuje kolejne 20 mln dolarów w OLED – póki co tylko małe
Dla fanów HDTV to średnia wiadomość, bo dotyczy bardzo małych ekranów (4,3 cale). Ale warto o tym wspomnieć bo to kolejny dowód na nadchodzącą wielkimi krokami rewolucję związaną z panelami OLED.
Chi Mei Optoelectronics (CMO) inwestuje równowartość 21,4 mln dolarów amerykańskich w Chi Mei EL (CMEL), której zadaniem jest praca nad ekranami OLED.
Dla fanów HDTV to średnia wiadomość, bo dotyczy bardzo małych ekranów (4,3 cale). Ale warto o tym wspomnieć bo to kolejny dowód na nadchodzącą wielkimi krokami rewolucję związaną z panelami OLED.
Chi Mei Optoelectronics (CMO) inwestuje równowartość 21,4 mln dolarów amerykańskich w Chi Mei EL (CMEL), której zadaniem jest praca nad ekranami OLED.
Obecnie CMEL zajmuje się głównie ekranami AMOLED, a masowo produkuje tylko wyświetlacze o małych przekątnych. Jednak firma cały czas pracuje i pokazuje panele średniej wielkości (4,3 cale i większe).
Tak jak wspominałem na początku dla fanów 50 calowych ekranów Full HD to oczywiście wiadomość średniej wagi. Niemniej gdy OLED-y upowszechnią się w sektorze urządzeń przenośnych, a technologia pójdzie do przodu na tyle by duże panele tego typu miały rację bytu, będziemy świadkami nowej wojny z trzema stronami konfliktu – LCD, PDP i OLED.
Źródło i fot.: cmel.com.tw, digitimes.com