Scorsese zrobił remake filmu Hitchcocka - czyli o najlepszej reklamie wszech czasów

Scorsese zrobił remake filmu Hitchcocka - czyli o najlepszej reklamie wszech czasów

Magda B.
24.01.2008 09:40

Reklama może być sztuką i wszyscy najlepsi reżyserzy doskonale o tym wiedzą. Ostatnio widzieliśmy, jak pewna firma niecnie wykorzystała w swojej reklamówce pewną wypowiedź Davida Lyncha, dziś zobaczmy, jaką reklamę wyreżyserował sam Martin Scorsese. Filmik trwa ponad 9 minut i nosi tytuł Key to Reserva. Jest to nie tylko doskonała i niezwykle pomysłowa reklama pewnego produktu, lecz przede wszystkim - świetny krótki metraż, w ktorym reżyser popisuje się swoim reżyserskim kunsztem oraz niewątpliwym talentem aktorskim. Poza nim w reklamie pojawia się między innymi australijski aktor, Simon Baker, który jest tu wystylizowany na samego Cary'ego Granta. Key to Reserva w bezpośredni sposób nawiązuje do filmów Alfreda Hitchcocka i jest hołdem Martina Scorsese dla tego wielkiego mistrza kina.  Sam w sobie jednak, stanowi prawdziwy filmowy majstersztyk. Zresztą, przekonajcie się o tym sami:

Film reklamowy Scorsese w genialny sposób nawiązuje do smaczków narracyjnych obecnych w dziełach Hitcha i do jego charakterystycznego stylu filmowego. Jest to też wyraźne nawiązanie do sposobu, w jaki sam Mistrz opowiadał o swoich filmach. I do tego, jak je wybornie reklamował. Poniżej - możecie zobaczyć jeden z najwybitniejszych trailerów w historii kina. Trzymajcie się mocno, bo jest to krótki i dość sugestywny wstęp do Psychozy.

Reklama może być sztuką i wszyscy najlepsi reżyserzy doskonale o tym wiedzą. Ostatnio widzieliśmy, jak pewna firma niecnie wykorzystała w swojej reklamówce pewną wypowiedź Davida Lyncha, dziś zobaczmy, jaką reklamę wyreżyserował sam Martin Scorsese. Filmik trwa ponad 9 minut i nosi tytuł Key to Reserva. Jest to nie tylko doskonała i niezwykle pomysłowa reklama pewnego produktu, lecz przede wszystkim - świetny krótki metraż, w ktorym reżyser popisuje się swoim reżyserskim kunsztem oraz niewątpliwym talentem aktorskim. Poza nim w reklamie pojawia się między innymi australijski aktor, Simon Baker, który jest tu wystylizowany na samego Cary'ego Granta. Key to Reserva w bezpośredni sposób nawiązuje do filmów Alfreda Hitchcocka* *i jest hołdem Martina Scorsese dla tego wielkiego mistrza kina.  Sam w sobie jednak, stanowi prawdziwy filmowy majstersztyk. Zresztą, przekonajcie się o tym sami:

Key to Reserva: Martin Scorsese, Alfred Hitchcock, Herrmann

Film reklamowy Scorsese w genialny sposób nawiązuje do smaczków narracyjnych obecnych w dziełach Hitcha i do jego charakterystycznego stylu filmowego. Jest to też wyraźne nawiązanie do sposobu, w jaki sam Mistrz opowiadał o swoich filmach. I do tego, jak je wybornie reklamował. Poniżej - możecie zobaczyć jeden z najwybitniejszych trailerów w historii kina. Trzymajcie się mocno, bo jest to krótki i dość sugestywny wstęp do Psychozy.

Acha, zanim go obejrzycie, dodam, że jego reżyserem był oczywiście nie kto inny, niż sam Hitchcock. Dzięki temu trailer mistrzowsko oddaje klimat panujący w tym filmie i inteligentnie sugeruje nam, czego możemy się po nim spodziewać. A jak wiadomo, po Hitchcocku możemy spodziewać się wszystkiego. Nie buduję już zatem suspensu i ... wraz z reżyserem zapraszam Was do motelu Normana Bates'a:

Psycho trailer (Alfred Hitchcock)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)