Jak Niemcy poprawiają wizerunek swoich hydraulików?
MAREK MARUSZCZAK • dawno temu • 3 komentarze
Oraz mechaników i innych rzemieślników, którzy zwykle kojarzeni są z nieszczególnie atrakcyjnymi widokami? Polacy wybrali wyjątkowo przystojnego (podobno) hydraulika na eksport. Niemcy podeszli do sprawy z humorem.
Niemiecki związek zrzeszający firmy rzemieślnicze zamówił kampanię reklamową w agencji Scholz & Friends. W ramach tego zlecenia powstały zdjęcia „atrakcyjnych” hydraulików i mechanika wykonane przez Markusa Muellera.
Niesamowita reklama BMW M5. Samochód w roli pocisku przebijającego balony
Specjalnie z myślą o sesji fotograficznej stworzono również koszulki, które zamieniają „miejsce, w którym plecy tracą swą szlachetną nazwę” w coś tak atrakcyjnego, jak to tylko w tej sytuacji możliwe.
Zobacz również: Sprawdzamy najwytrzymalszą kartę pamięci SD na świecie
Fenomenalna reklama telewizji TNT. Chcesz dramatu? Wciśnij guzik! [wideo]
Kampania reklamowa była przeprowadzana pod hasłem „Attraktiver als du denkst”, czyli „bardziej atrakcyjne, niż myślisz”. Całkiem niezły i dowcipny sposób na wypromowanie rzemieślniczych zawodów. Moim zdaniem zdecydowanie ciekawszy niż przypakowany hydraulik w „Tańcu z gwiazdami”
Źródło: Geekologie
Ten artykuł ma 3 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze