Yahoo stawia na mobilność

Yahoo stawia na mobilność

Paweł Cebula
13.11.2007 15:00

Dotychczas wyścig między Yahoo a Google trwał na różnych polach - funkcjach serwisów, jakości wyszukiwania a gdzieś daleko, daleko stała "mobilność". Jednak z czasem, gdy Google zaczęło robić coraz więcej aby jego serwisy były dostępne także przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych, Yahoo nie mogło pozostać dłużne. Tydzień temu Google ogłosiło projekt Androida, dzisiaj pojawiły się pierwsze screeny. Yahoo zdając sobie sprawę, że powoli traci grunt pod nogami, postanowiło, że mobilność będzie jednym z priorytetów. Jednym z pomysłów jest zawieranie kolejnych kontraktów z firmami zajmującymi się technologiami mobilnymi.

Kto wygra? Wszystko zależy od samych właścicieli Google i Yahoo, oraz od tego jaką drogę wybiorą. Z każdym dniem stawka staje się coraz wyższa, gdyż Google stawia sobie za jeden z celów ustanowienie rynku reklamy mobilnej do rozmiarów jakie osiąga w tej chwili reklama internetowa, a oznacza to konkretne (bardzo duże) przychody dla firm.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)