Bravią inspirowana - nowa reklama twórcy spadających piłeczek

Bravią inspirowana - nowa reklama twórcy spadających piłeczek

Szymon Adamus
11.11.2007 08:00

Skaczące, plastelinowe zające, spadające piłki, eksplodująca farba i obrzucona kolorowymi nitkami piramida w Egipcie. Czasem wydaje mi się, że bez reklam telewizorów Sony Bravia świat naprawdę byłby bardziej szary. O rany! To chyba oznacza, że spece od marketingu zrobili mi niezłe pranie mózgu. Trudno.

Tak czy inaczej oto kolejna reklama twórców spadających piłeczek. Tym razem nie ma ona nic wspólnego z Bravią czy chociażby HD, ale inspirację widać gołym okiem.

New Guinness Ad - Guinness Tipping Point

Chociaż jakby się nad tym głębiej zastanowić to piwo jest integralną częścią dobrej zabawy. Może zamiast dodatkowych pikseli producenci powinni do kartonów z plazmami dodawać sześciopaki?

Reklamę nakręcono w górzystej wiosce w Argentynie. Podczas zdjęć przewrócono 10 tysięcy książek. Jest to część nowej kampanii Guinnessa wartej 10 milionów dolarów.

Reżyserem spotu był Nicolai Fuglsig, który wcześniej uraczył nas spadającymi piłkami Sony.

Źródło i fot.: telegraph.co.uk

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)