Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”

Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”

Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”
Szymon Adamus
16.06.2007 09:30

Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.

To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.

Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.

To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.

Dodatkowo Onet szykuje dla nas kilka nowych stron.

W tym roku uruchomimy jeszcze siedem nowych serwisów. Dwa porównywalne pod względem rozmiarów i kosztów do Zumi.pl oraz pięć mniejszych – powiedział dla Gazety Prawnej (GP) Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.

Wracając do tematu telewizji internetowej Onet nie będzie osamotniony w walce o pierwsze miejsce tego wyścigu. Obecnie podobne usługi oferuje zarówno Interia jak i Wirtualna Polska. Gra toczy się o bardzo wysokie stawki. Według informacji GP rynek reklamy w polskim internecie jest dziś wart 215 mln zł.

Źródło i fot: Gazeta Prawna, Media2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)