Liam Neeson w wyemitowanej podczas finału Super Bowl 2016 reklamie LG OLED SIGNATURE TV

Liam Neeson w wyemitowanej podczas finału Super Bowl 2016 reklamie LG OLED SIGNATURE TV

Liam Neeson w filmie "Man From The Future"
Liam Neeson w filmie "Man From The Future"
LG
08.02.2016 21:48, aktualizacja: 10.03.2022 09:54

Finał Super Bowl to wielkie święto, podczas którego przed telewizorami zasiadają miliony Amerykanów. Zgodnie z coroczną tradycją, w przerwie meczu emitowane jest najchętniej oglądane pasmo reklamowe w USA. Nie mówimy jednak o nudnych, irytujących reklamach, lecz o spotach będących często małymi arcydziełami, za którymi stoją wielkie nazwiska. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej reklamy LG.

Główną rolę w spocie "Man From The Future" promującym nowy telewizor LG SIGNATURE OLED TV odegrał Liam Neeson. Aktor znany z takich filmów jak "Lista Schindlera", "Uprowadzona" czy "Gwiezdne wojny: Mroczne widmo" wcielił się w tytułowego człowieka z przyszłości, którego zadaniem jest ujawnienie nam już dziś telewizora jutra.

Liam Neeson:

Mój bohater jest tajemniczym człowiekiem z przyszłości, który przybył do naszych czasów z bardzo ważną misją. Jest uosobieniem pewnej postawy, ciekawości świata i przyszłości, którą ma w sobie każdy z nas.

Reżyserem 60-sekundowego filmu jest Jake Scott - syn czterokrotnie nominowanego do Oscara Ridleya Scotta, którego kojarzycie zapewne z takich filmów jak "Obcy - 8. pasażer Nostromo", "Gladiator", "Łowca androidów" czy "Marsjanin". Sam Ridley Scott również brał zresztą czynny udział w produkcji spotu, gdyż jest jego producentem.

Ridley Scott:

To dynamiczny, krótki film. Opowiada o ciągłym dążeniu do wprowadzania innowacji, które pozwalają stworzyć technologie jutra.

Wspomniany spot możecie obejrzeć poniżej.

Ciężko byłoby zaangażować w pracę nad filmem bardziej odpowiedni zespół. Zarówno Ridley Scott, jak i jego syn mają doświadczenie w reżyserowaniu spotów emitowanych podczas finałów Super Bowl. Ridley Scott stoi bowiem za filmem "1984" promującym komputery Macintosh, a spod ręki Jake'a wyszedł spot "Lost Dog" reklamujący piwa Budweiser.

Liam Neeson:

Ridley i Jake tworzą niezwykle kreatywny zespół. Po prostu wiesz, że jesteś w dobrych rękach.

Warto ponadto odnotować, że Ridley Scott jest wielkim orędownikiem technologii OLED i często podkreśla, że chciałby, aby wszystkie jego filmy oglądano na telewizorach tego typu. Również telewizor LG OLED SIGNATURE TV zrobił na reżyserze spore wrażenie.

Ridley Scott:

W pierwszej chwili zadziwił mnie jego kształt. Jest niezwykle cienki, gładki, prosty i elegancki.

Przypomnijmy, że za sprawą designu, telewizorowi LG SIGNATURE OLED TV przyznano tytuł „Best of Innovation” podczas targów CES 2016. Opracowana przez LG koncepcja Picture-on-Glass polegająca na umieszczeniu wyświetlacza na szklanym panelu sprawia bowiem, że grubość urządzenia to raptem 2,57 mm.

Obraz

Telewizor nafaszerowany jest ponadto najnowszymi technologiami takimi jak funkcja kontrolowanego podświetlania pikseli Pixel Dimming, 10-bitowa matryca, 10-bitowa moc przetwarzania sygnału, ColorPrime Pro oraz nowa wersji systemu webOS o oznaczeniu 3.0. Nie można również zapominać o rozdzielczości 4K Ultra HD oraz opisywanej przez nas jakiś czas temu technologii HDR umożliwiającej wyświetlanie obrazu o poszerzonym zakresie tonalnym.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)