Sony patentuje dziwne rzeczy, Sony zapowiada dziwne rzeczy
PIOTR RUSEWICZ • dawno temuSony zawsze potrafiło zaskoczyć gracza. A to Giant Enemy Crabem, a to problemami z bezpieczeństwem. Teraz zaskakują patentem na przerwy reklamowe w czasie gier oraz nieoficjalną zapowiedzią cloud gaming. I to pierwsze nie jest za przyjemne.
Tak jest, Sony opatentowało system sugerujący pojawianie się przerw reklamowych czy raczej bloków reklamowych w czasie gry. Rzecz nazywa się "Advertisement Scheme for use with interactive content". I powoduje po kolei: spowolnienie gry, wiadomość o wstrzymaniu jej, reklamę, jeszcze więcej reklamy, ostrzeżenie, że gra zostanie wznowiona. Wow. Ale głupota.
Nie róbcie mi z gier Polsatu! Rozumiem jeszcze jakiś paseczek czy billboardy ze zmieniającymi się reklamówkami, ale bez przesady, bez przesady, proszę państwa. Miejmy nadzieję, że to tylko patent na zaś.
Zobacz również: Gadżetovlog - zrzędzenia zrzędy o kinie
Druga, niepotwierdzona informacja jest o tyle ciekawa, że podobno Sony ma coś kombinować z OnLive, czyli graniem w chmurze na E3. Chodzi o wszystkie gry z PlayStation 3 oficjalnie na OnLive czy o OnLive na PS3 ze wsparciem Sony? Niektórzy łączą te dwie sprawy – OnLive w niskiej cenie z biblioteką gier z PC, ale za to z reklamami. To akurat może mieć jakiś sens i odpowiednio pokierowane znacznie wzbogaci ofertę firmy lub wskaże kierunek dla PlayStation 4.
Ciekawe, co mistrzowie pokażą nam na E3. Konsole Sony lubię za ekskluzywne gry, nie za głupie pomysły. Naprawdę.
Źródło: VG 247
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze