Huawei uruchamia bezpłatną usługę door-to-door na naprawy gwarancyjne

Huawei uruchamia bezpłatną usługę door-to-door na naprawy gwarancyjne

Huawei uruchamia bezpłatną usługę door-to-door na naprawy gwarancyjne
Bolesław Breczko
14.03.2020 14:42

W związku z rosnącymi obawami o zdrowie publiczne, od dzisiaj do końca kwietnia, każdy, kto chce naprawić dowolne urządzenie Huawei w serwisie marki, może skorzystać bezpłatnie z usługi door-to-door na naprawy objęte gwarancją.

Usługa door-to-door pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy, obejmuje też dostarczenie naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei można złożyć:

  • z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

Osoby, które zdecydują się odwiedzić nowo otwarty flagowy salon serwisowy Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie lub serwis w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia, będą mogły bezpłatnie zdezynfekować swój smartfon promieniami UV. W najbliższym czasie usługa ta pojawi się we wszystkich serwisach marki.

Akcja potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Usługa door-to-door dotyczy wszystkich urządzeń Huawei objętych gwarancją – smartfonów, tabletów, laptopów, smartwatchy, opasek sportowych, modemów oraz routerów. Każde urządzenie wróci do właściciela zdezynfekowane.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)