realme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki

realme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki

realme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki
Adam Bednarek
12.05.2020 13:17, aktualizacja: 08.03.2022 15:29

Kolejna chińska marka na naszym rynku, realme, nie stawia wyłącznie na telefony. Chociaż działający w technologii 5G flagowiec realme X50 Pro zwraca największą uwagę, to warto przyjrzeć się też stosunkowo niedrogim bezprzewodowym słuchawkom.

Chińczycy coraz bardziej rozpychają się na polskim rynku. W Polsce kupimy już nie tylko smartfony realme, ale też inne mobilne sprzęty. Ostatnia nowość to bezprzewodowe słuchawki realme Buds Air.

Jak ogłasza producent, są one wyposażone w "niestandardowy układ R1 z łącznością Bluetooth 5.0 o bardzo niskim opóźnieniu", co powinno gwarantować "natychmiastowe i stabilne połączenie między słuchawkami a smartfonem".

Słuchawki realme zostały wyposażone w 12-milimetrowy dynamiczny wzmacniacz basów DBB (Dynamic Bass Boost), zoptymalizowany przez zespół ekspertów ds. akustyki po tysiącach rund testów. W rezultacie do basu dodano dynamikę i wymiar, dzięki czemu słuchanie muzyki i oglądanie filmów jest bardziej wciągające. realme Buds Air posiadają również w elementy sterujące i eliminujące szumy z otoczenia.

Bateria ma pozwolić na 17 godzin słuchania muzyki i wspiera bezprzewodowe ładowanie Qi 10 W. Buds Air wyposażone są również w czujniki wykrywające zakładanie i zdejmowanie ich: słuchawki automatycznie łączą się zaraz po wyjęciu z etui. A gdy będziemy mieć je na uszach, wystarczy ściągnąć jedną słuchawkę, by przestały grać.

Obraz

Regularna cena realme Buds Air to 299 zł. Będą dostępne w Media Expert, RTV EURO AGD x-kom.pl oraz na sklep-realme.pl.

Obraz

Przy okazji producent pochwalił się, że znalazł się w TOP 7 najlepiej sprzedających się producentów na świecie. Na dodatek jako jedna z dwóch marek notuje wzrost sprzedaży, pomimo kilkunastoprocentowych globalnych spadków sprzedaży całego sektora. Pozostaje mieć nadzieję, że ekspansja Chińczyków będzie się rozszerzać i na polski rynek firma wprowadzi też niezwykle tanią fitnessową opaskę.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)