PepsiCo łączy siły z Beyond Meat. Celem roślinne mięso

PepsiCo łączy siły z Beyond Meat. Celem roślinne mięso

Wygląda jak prawdziwe, ale to nie mięso
Wygląda jak prawdziwe, ale to nie mięso
Źródło zdjęć: © Getty Images
Adam Bednarek
28.01.2021 12:13, aktualizacja: 08.03.2022 14:20

Beyond Meat rośnie w siłę. Teraz firma od wegańskiego substytutu mięsa nawiązała współpracę z gigantem - PepsiCo. Ich wspólne przedsięwzięcie to PLANeT Partnership, które na rynek wypuścić ma roślinne zamienniki mięsnych przekąsek.

Roślinna alternatywa dla mięsa od Beyond Meat od dawna dostępna jest w polskich sklepach. Firma, w którą swego czasu zainwestował Bill Gates, korzysta na wegańskich i wegetariańskich ruchach. Dowodem na to jest współpraca z PepsiCo, a więc producentem takich marek jak Pepsi czy Lays.

Finansowe szczegóły transakcji są, póki co nieznane. Nie da się jednak ukryć, że na współpracy korzystają obie strony.

Beyond Meat ma obok siebie reklamowego giganta, który posiada wiele znanych produktów na rynku. Wegańskie chipsy Lay's na bazie roślinnego mięsa? Strzelam, że macie to jak w banku.

PepsiCo wchodzi zaś na rynek, który stale się rozwija. Wystarczy powiedzieć, że swojego wegańskiego burgera szykuje już McDonald's. Nawet tacy giganci jak producent Pepsi muszą działać, bo za chwilę nie będzie dla nich miejsca.

Co to oznacza dla zwykłych zjadaczy tofu? Zapewne jeszcze większy wybór i łatwiejsza dostępność mięsnych alternatyw. Można też liczyć na niższe ceny.

Szef Beyond Meat już wcześniej mówił, że "powodem, dla którego ich produkty nie są tańsze od prawdziwego mięsa, a nawet trochę droższe, jest po prostu skala produkcji". W przypadku współpracy z taką firmą jak PepsiCo ograniczenia przestaną być problemem.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)