Ratuj planetę przed przeludnieniem – konkurs Durex Naked Box

Ratuj planetę przed przeludnieniem – konkurs Durex Naked Box

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB
Adam Maciejewski
11.03.2012 12:35, aktualizacja: 10.03.2022 16:05

Globalny producent prezerwatyw, firma Durex rozpoczęła międzynarodowy konkurs. Jest to konkurs artystyczny, co tydzień do zgarnięcia jest mnóstwo nagród, nie tylko produktów Durexa. Walka potrwa 6 tygodni i wyłoni szóstkę finalistów.

Globalny producent prezerwatyw, firma Durex rozpoczęła międzynarodowy konkurs. Jest to konkurs artystyczny, co tydzień do zgarnięcia jest mnóstwo nagród, nie tylko produktów Durexa. Walka potrwa 6 tygodni i wyłoni szóstkę finalistów.

Konkurs jest oczywiście elementem kampanii reklamowej i jako taki skierowany jest głównie na rynek Australijski. Ale brać w nim mogą udział mieszkańcy wszystkich krajów, nie tylko z Antypodów.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Zasady są proste, trzeba zaprojektować własne pudełko prezerwatyw Durex. Jak widać ceniona jest oryginalność, bardziej aluzyjność niż dosłowność. Żadnej wulgarnej sprośności, pożądane wyczucie smaku (estetycznego) i przyjazny, pozytywny przekaz płynący z projektu.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Zgłoszenia nadsyła się oczywiście internetowo. Nie ma sztywnych reguł technicznej realizacji własnego projektu. Na facebookowym profilu konkursu dostępna jest aplikacja graficzna, z której można skorzystać. Do dyspozycji mamy m.in. takie narzędzia, jak: figlarne pędzle (Frisky brush), wibrujący ołówek (Vibro Pencil), wiaderko pełne miłości (Love Bucket), nawilżacz w sprayu (Lube Spray), olejek do masażu (Massage Oils) oraz – jakby mogło tego gadżetu zabraknąć – gumkę (Durex Rubber).

Konkurs cieszy się niezłą popularnością, choć, co może lekko zaskakiwać akurat nie wśród samych Australijczyków.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Bez względu na sposób liczenia zgłoszeń widzimy nokautującą dominację Chińczyków. Ale z drugiej strony, nic w tym niezwykłego. Nacja ta przoduje w nadprodukcji własnych obywateli. Może dziwić zupełny brak Hindusów w czołówce, czyli drugiego ponad miliardowego kraju świata. Imponuje równa forma Bułgarów. Polska także daje o sobie znać na górze stawki. Silni Turcy i to chyba podwójnie, gdyż zgłoszeń z Niemiec też sporo.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Tak aktualnie wyglądają najwyżej ocenianie projekty ze wszystkich krajów.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

A tak prezentuje się nasza krajowa czołówka.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Powyżej bardziej dokładne informacje, co do przebiegu eliminacji oraz nagród. Jeżeli ktoś martwi się, że nie będzie miał okazji wykorzystać wygranych produktów Durex zgodnie z ich typowym przeznaczeniem, głowa do góry. Niech za inspirację posłuży klip reklamowy tej firmy utrzymany w stylu Animal Planet.

DUREX "Get It On"

Oczywiście głównym medium dla konkursu Durex Naked Box jest profil australijskiego oddziału Durex na Facebooku. Kampania została przygotowana przez międzynarodową agencję reklamową Iris z siedzibą w Londynie. Prezentowaliśmy już Wam ich inne akcje promocyjne.

Źródło: Durex, Facebook, durex.com.au

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)