Fiat 500 Abarth panaceum na areszt domowy? [wideo]

Fiat 500 Abarth panaceum na areszt domowy? [wideo]

Fot. Doner/YT
Fot. Doner/YT
Adam Maciejewski
05.03.2012 16:46, aktualizacja: 10.03.2022 16:09

Taką przynajmniej wizję roztaczają marketingowcy koncernu z Turynu, promując bezkompromisową wersję Cinquecento na rynku w USA. Nakręcili nawet spot reklamowy, w którym oprócz czarciej wersji Fiata 500 mamy jak zwykle diabelnie kusicielską modelkę oraz Charliego Sheena - diabła wcielonego amerykańskiego show-biznesu.

Taką przynajmniej wizję roztaczają marketingowcy koncernu z Turynu, promując bezkompromisową wersję Cinquecento na rynku w USA. Nakręcili nawet spot reklamowy, w którym oprócz czarciej wersji Fiata 500 mamy jak zwykle diabelnie kusicielską modelkę oraz Charliego Sheena - diabła wcielonego amerykańskiego show-biznesu.

Fot. Doner/YT
Fot. Doner/YT

Charlie Sheen funkcjonuje w amerykańskiej przestrzeni medialnej jako osoba bez żadnych hamulców moralnych. Gdyby próbować napisać biografię tego aktora na podstawie informacji z mediów, można by odnieść wrażenie, że jest to utracjusz do sześcianu (ktoś mniej dyplomatyczny albo bardziej surowy użyłby słowa wykolejeniec). Z doniesień medialnych wyziera obraz faceta, który albo jest wyrzucany z kolejnej obsady filmowej po kłótni z producentami, albo przebywa na sali sądowej lub już odbywa jakiś wyrok. Media żywią się też sensacyjnymi doniesieniami ze słynnych narkotycznych orgii, które urządza w towarzystwie aktorek porno, o ile właśnie nie leży na OIOM-ie po przedawkowaniu jakiś prochów.

Fot. Doner/YT
Fot. Doner/YT

Czy ktoś chciałby, aby taka gwiazda była kojarzona z jego marką? Najwyraźniej Fiatowi to nie przeszkadza. Żeby nie było wątpliwości, o ile fanem Charliego Sheena i jego wyczynów nie jestem, to radykalnie śmiałe posunięcia reklamowe zawsze budziły mój aplauz. Szczególnie, gdy przybierają formę takiego małego filmowego majstersztyku, jak nowa reklama z Sheenem.

Fot. Doner/YT
Fot. Doner/YT

A jej przekaz jest prosty: koleś bez hamulców dostaje do zabawy autko z ponad setką mechanicznych koni pod maską. A że właśnie odbywa kolejną karę aresztu domowego, to czas mija mu na tym, o czym już pisałem powyżej, plus na rajdowej jeździe Fiatem Abarthem we wnętrzu okazałej rezydencji. No niestety, takie gadżeciarstwo tanie nie jest. Nie dość, że Fiat Abarth kosztuje krocie, to jeszcze trzeba mieć olbrzymi dom.

Piękna pani u boku Sheena to rumuńska modelka Catrinel Menchia, jakby ktoś był ciekaw. Klip reklamowy „House Arrest” to dzieło międzynarodowej agencji reklamowej Doner, konkretnie filii z Detroit. Może jesteście ciekawi, czy taka strategia marketingowa działa? Według danych Donera i Fiata sprzedaż modelu 500 wzrosła o 69% procent w lutym, licząc miesiąc do miesiąca. Klip „House Arrest” nawiązuje do reklamy Fiata 500 Abarth wyemitowanej podczas ostatniego finału Super Bowl. Klip był zatytułowany „Seduction” i też występowała w nim Catrinel Menchia.

Źródło: doner.com, You Tube

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)