Tak powinno się promować gry komputerowe [wideo]
GRZEGORZ NOWAK • dawno temu
Jak przebić się do świadomości potencjalnego klienta i raz na zawsze zapisać się w jego pamięci? Takie pytania zaprzątają głowę speców od marketingu pracujących dla największych producentów gier komputerowych. Oto efekty ich starań — trzeba przyznać, że imponujące.
Han Solo jeszcze nigdy nie był taki słodki
Oczywiście takiej marki jak Gwiezdne Wojny nie trzeba specjalnie promować, jednak kampania reklamowa w okół najnowszej produkcji BioWare zatacza coraz szersze kręgi. W jej ramach na ulicach Nowego Jorku rozegrała się prawdziwa bitwa pomiędzy rycerzami Jedi i lordami Sith.
Kolejny rozdział odwiecznych walk odbył się na nowojorskim Times Square w miniony wtorek 20 grudnia. Była to część oficjalnej premiery gry MMORPG ze świata Gwiezdnych Wojen. Około 100 osób wzięło udział w bitwie na miecze świetlne — oczywiście Jedi mieli ostrza barwy niebieskiej, a Sithowie czerwonej.
Zobacz również: Czy e-sport to sport
Czy to ulubiony mebel Dartha Vadera?
Happening zorganizowano w formie flashmoba, w którym biorą udział pozornie przypadkowi przechodnie i na chwile "zamarzają" w przybranej pozie. Poniżej możecie zobaczyć na własne oczy jak wyglądała ta bitwa i zacząć się zastanawiać jak znaleźć czas na grę w The Old Republic, kiedy jeszcze tyle lokacji w Skyrimie nie zostało odkrytych…
Źródło: technabob.com
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze