Najlepsze virale 2011 roku. Zobacz najchętniej udostępniane klipy

Ten artykuł ma 10 stron:
DC Shoes i Volkswagen
2. Ken Block's Gymkhana Four; The Hollywood Megamercial (DC Shoes)
Udostępniono 2 mln razy
Reklama firmy odzieżowej pokazuje, że jazda samochodem może być czymś więcej niż tylko przemieszczaniem się z punktu A do punktu B. Mistrzowskie popisy Kena Blocka, uznanego w 2004 roku przez magazyn „Sports Business Journal” za jedną z najbardziej wpływowych osób w sporcie, nie po raz pierwszy cieszą się dużą popularnością.
W 2009 roku inny film z tym samym kierowcą - Ken Block Gymkhana Two The Infomercial - zajął czwarte miejsce wśród najchętniej oglądanych virali. Do tej pory obejrzało go ponad 30 mln internautów.
Zobacz również: LG Innofest 2014 lustro przyszłości
Twitter pokazuje zmodyfikowany interfejs i prezentuje nową siedzibę firmy
1. The Force: Volkswagen Commercial (Volkswagen)
Udostępniono 4,7 mln razy
Pamiętna reklama, pokazana podczas finału Super Bowl, inteligentnym humorem zjednała sobie sympatię milionów internautów. Choć do końca roku zostało jeszcze trochę czasu, jej przewaga nad drugim w rankingu filmem nie pozostawia wątpliwości – reklama Volkswagena Passata 2012 to najczęściej udostępniany viral na YouTube.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze